شست و شوی آسان درب منزل یا محل کار

شست و شوی آسان درب منزل یا محل کار

شست و شوی آسان درب منزل یا محل کار

شست و شوی آسان درب منزل یا محل کار

  • ۰
  • ۰

کفی ماشین

 روش ترمز گرفتن به موقع و صحیح :

کفی ماشین-کف پایی ماشین

کسانی که در هنگام ترمز گرفتن دچار دلهره شده و به جای ترمز ، پدال گاز را فشار می‌دهند. دو اشکال ریشه‌ایی در عملکرد خود دارند.

۱-جدا کردن پاشنه پا از کفی ماشین ، راننده‌ای که هنگام رانندگی  پاشنه پا را از  کفی ماشین جدا می‌کند تا ترمز بگیرد ، جای ترمز را گم کرده و به اشتباه پدال گاز را فشار می‌دهد، در حالی که پاشنه پای راست بایستی چسبیده به کفی ماشین باشد و مانند پایه عمل کرده و پدال گاز و یا ترمز فشار داده شود.

۲-دیر اقدام به ترمز گرفتن ، رانندگانی که برای رفع خطر از دور واکنش نشان نمی‌دهند، زمان را از دست داده و در آخرین لحظه هنگامی که تصادف و برخورد در حال انجام است واکنش نشان می‌دهند که خیلی دیر شده است و دلهره تمام وجود آنها را در بر می‌گیرد و به جای ترمز پدال گاز را فشار می‌دهند.

۳- نیش ترمز : نیش ترمز برای کاهش سرعت انجام می‌گردد و برای زمانی است که قصد ایست کامل  نمی‌باشد و برای گذر از چراغ زرد چشمک زن و یا رد کردن دست اندازها می‌باشد و پا به کفی ماشین نزدیک است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی